Gepost door: Michaël Laurent | 6 oktober 2011

JournalClub.be stopt ermee

Geachte lezer,

zoals u misschien hebt gemerkt, lukt het mij niet meer om tijdig (of zelfs op occasionele basis) artikels op de JournalClub te bespreken, wegens tijdsgebrek. Aangezien ik de mening ben toegedaan dat je iets ofwel goed doet ofwel niet doet, heb ik besloten te stoppen met mijn initiatief. Mijn excuses aan de mensen die zich recent nog hebben ingeschreven. Hopelijk heeft het sommige mensen toch de waarde kunnen doen inzien van de evidence-based medicine voor de dagelijkse praktijk, hoewel niemand ooit 100% in staat zal kunnen zijn om volledig op de hoogte te zijn van alle relevante artikels in de geneeskunde.

nogmaals bedankt voor jullie aandacht,

Michaël Laurent


Responses

  1. Bedankt voor al de inspanningen
    Het was de moeite waard om uw bijdragen te volgen

  2. Beste
    Proficiat voor het geleverde werk.
    Ik begrijp dat uw service niet meer vol te houden is.
    Vrijwilligerswerk als dit vindt men zelden terug.
    Misschien was er te weinig feed-back? Misschien had ook de lezer te weinig tijd en zijn medische onderwerpen niet zo vatbaar voor commentaar en discussies zoals bij allerhande andere fora ?
    Vele groeten

  3. Jammer! Veel succes in de verdere carriere,

  4. Veel dank voor uw inzet! Heel jammer dat het niet meer te combineren is, het was bijzonder fijn om zo op de hoogte te blijven.
    Succes met uw verdere carriere!

  5. Bedankt voor jouw inzet Michaël en de beste wensen op alle gebied.

  6. Beste
    Met spijt heb ik uw email bericht gelezen over het stopzetten van de Nederlandstalige Journal Club. Inderdaad alle begrip voor de tijdsinvestering die dit met zich meebrengt. Ik vroeg me reeds vaak af hoe je dit klaar speelde in je eentje…
    Ik heb de berichten altijd met zeer veel aandacht gelezen en kon alleen maar waardering opbrengen voor uw inspanningen.

    Met vriendelijke groeten en bedankt voor alle tijd en energie die u erin stak.

    Kris Soenen
    Redactiesecretariaat Minerva
    UZ 1K3
    De Pintelaan 185
    9000 Gent
    tel 09/332 24 55
    http://www.minerva-ebm.be

  7. Hartelijk dank voor de gedane moeite in de afgelopen tijd. Ik heb het als waardevol ervaren.

  8. Zou het niet eens het proberen waard zijn om de site als een open source
    (zoals Wikipedia) te laten fungeren. Iedereen die wat wetenschappelijke literatuur opzoekt en leest , kan er dan eventueel iets op posten?

    Groeten

  9. Heel erg bedankt voor de geïnvesteerde tijd en de mogelijkheid de waardevolle samenvattingen te kunnen lezen!
    Succes met de verdere carrière!!
    Groeten Wouter

  10. Jammer, het was leuk en interessant om af en toe te komen lezen!
    groetjes,
    Cath

  11. Spijtig, want was interessant om te lezen, dank voor de investering en hopelijk krijgt dit initiatief toch opvolging, mvg


Geef een reactie

Categorieën

